top of page
  • תמונת הסופר/תTake me to Finland

אז מה אני מציע וכמה זה עולה??

תכנון טיול עצמאי, אותנטי ומקומי, הכולל בתוכו את כל הסודות שצריך לדעת כשנוסעים לפינלנד ולפלנד. בהתאם למה שאתם מחפשים ורוצים לחוות בחופשה שלכם, אבנה לכם את המסלול הנכון ואצייד אתכם בחוברת טיול אישית, ארוכה ומפורטת הכוללת אינספור טיפים מקומיים שלי. החוברת כוללת קישורים לשימושכם בתחומי הלינה, למשל - קישורים לבקתות מקומיות מומלצות ויפייפיות (בהם נופשים גם המקומיים), קישורים לאטרקציות מקומיות וזולות, איזה בגדים להביא, איזה חוויות לעשות, מה לאכול ואיפה, איך להוזיל ועל מה כדאי לוותר (זה חשוב..), לאן לנסוע, איך ומאיפה להשכיר רכב, ועוד ועוד...

כמו כן, אני מציע ליווי אישי וזמין לכם בווצאפ לכל דבר במהלך התכנון שלנו ובמהלך הנסיעה. אם טיסה מתבטלת או אם נתקעתם עם הרכב בשלג, או שפשוט נשאר לכם עוד זמן ובא לכם לעשות עוד איזו אטרקציה לפני החזרה הביתה, אז אני פה.

כמה זה עולה?

עלות השירות הינו 40 יורו לתכנון יום טיול, ו-30 החל מהיום השמיני, ולא משנה כמה מטיילים אתם.


אז איך מתקדמים?

1. שלחו לי הודעה/מייל ומלאו את שאלון המטייל שאשלח לכם. בהתאם לשאלון, אבנה עבורכם שלד ראשוני לחופשה המושלמת בהתאם להרכב המשפחתי או הקבוצתי, התקופה בשנה והדגשים שלכם. שלב זה הוא ללא עלות.

2. נעשה שיחת טלפון בה תקבלו ממני את התכנית הראשונית שבניתי ואת הצעת המחיר לשירות.

3. אם תאהבו את המסלול שבניתי, נתחיל בעבודה עצמה ובבניית הטיול - משך הכתיבה הוא לרוב כשבוע עד 10 ימים, בהתאם לתקופה בשנה.


*כפי שנאמר, שלבים 1 ו-2 הינם ללא התחייבת כספית, וזאת על מנת שתוכלו להתרשם ממה שיש לפינלנד להציע ולבחור את מה שמתאים לכם.


אז למה אתם מחכים!? מוזמנים ליצור איתי קשר כאן בעמוד או בכתובת המייל שלי - takemetofinland@gmail.com


שלכם,

דורון


הלסינקי, דצמבר 2023

3,856 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page